Friday, September 27, 2013

VALI MIND MUL ON SUUDLEMATA HUULED

        Taas lauluga. Nii see laul küll ei käi, aga mulle see tudengliku pilalaulu esimese salmi esimene (natuke ajakohastatud, kaverdatud) laulurida meenus, sirvides Reformierakonna nimekirja. Vallavanema poolt vanast" kodustatud" kaardiväest leiate vaid kaks nime. Loomulikult tuli leida oma valimisnimekirja uued persoonid endiste pikaaegsete ja kogemustega  saadikukandidaatide asemele. Selles pole midagi taunimisväärset. Lausa vastupidi. Valijatel suurem võimalus valida meelepärane valimisnimekiri ja sealt endale sobivam kandidaat.
        Mõne sõnaga mida mõtlesin eelmise kirjatöö lõpus eristaatuse all. Mõtlesin seda , et  Reformierakond on vabariigis alates 1999 aastast võimutüüri juures olnud, alates 2005 aastast juhtpartei rollis. Meil reformierakonda kuuluv vallavanem on valda juhtinud veelgi kauem. Piisavalt pikalt, saame selgelt analüüsida mis hästi ja milles vajakajäämisi. Kas elu vallas on oluliselt paranenud ? Kas sinu-minu lootused on täitunud ? Kas hiiliv omavalitsuste erakonnastamine mitte ei vähenda omaalgatust, isepuremisrõõmu, otsustamisi ja valikute võimalusi ? Kas olete rahul, et tulumaksumiinimumi tõstmiseni reaalselt  valitsusparteid niipea ei jõua ? Kas olete rahul, et pere ja lastetoetused on madalad ? Kas Maarahva konverentsil Põlvas julgelt väljaõeldu: võim võimu pärast- on parteide paradiis pole mitte ehmatavalt tõde ?  On mille üle mõelda, on kelle vahel valida et muuta- m i d a g i g i.  Mina olen oma valiku juba teinud.
   Ehk olen olnud veidi kallutatud, aga omal vabal tahtel. Ootame- vaatame mida toob homme. Ja enne kui ka sellele tsüklile punkt panna tuletaks meelde kuidas algab täna motoks valitud laulu viimane salm  ja see algab nii :
         Pista persse oma suudlemata huuled......

No comments:

Post a Comment